Tuesday, January 27, 2009

Lumea

Ce ai face într-o lume
în care nimeni nu te-ar auzi?
Ce ai face într-o lume
în care nimeni nu te-ar simţi?
... în care nimeni nu te-ar vedea...
Străzile goale, oamenii străini,
mâinile atinse în mers, firidele false,
şi peste toate, vorbe fără sens,
pierdute în aerul de deasupra tuturor.

Ce ai face într-o lume goală sau într-una rotundă?
Ce ai face într-o lume limitată de margini ascuţite?

Eu am mers mult şi departe
şi am ars trecutul, am distrus podurile şi m-am recreat.
Acum trăiesc într-o lume care mă aude,
mă simte, şi mă vede cu totul.
Dar la ce bun, dacă tu nu mă mai recunoşti?

2 comments:

  1. Compui la intamplare..sau fiekre lucru p kre il scri are legatura q u?

    ReplyDelete
  2. fiecare lucru pe care il scriu e un lucru trait, intr-o proportie mai mica sau mai mare. dar e incercat inauntru, simtit

    ReplyDelete