Sunday, May 11, 2008

Căutare

Astăzi am desenat
un zâmbet
pe un rest de foaie
şi m-am plimbat cu el în mână
pe străzi,
căutând pe cineva
pe a cărei faţă
să se potrivească.
Străzile erau pavate şi lungi,
casele păreau pustii.
Oamenii treceau
fără să mă vadă.
La un moment dat,
chiar a început să plouă
şi m-am trezit alergând, departe.
Mirosea a ud,
iar împrejur nu mai era nimeni.
Am luat-o uşor pe alte străduţe
cu alte case
şi alte poveşti.
Un şotron se topea
sub stropii călduţi.
Apoi, mult mai târziu,
când am ajuns acasă
şi mi-ai deschis ușa,
mi-am dat seama că zâmbetul
ţi se potrivea
chiar ţie.

1 comment:

  1. Mi-e atat de cunoscuta starea asta de cautare. Eu caut zambete pe strada cand ma intorc de la serviciu, zambete de copil, zambete de oameni ce se intorc si ei de la serviciu, zambete de tineri, zambete de batrani. Si nu gasesc decat rar...pentru a-mi infrumuseta ziua.

    ReplyDelete