Thursday, April 16, 2009

Eu faţă de lumea ta

Lumea ta e o crustă, ştiu.
Eu însumi m-am lovit de ea
şi m-am zgâriat.
Lumea ta e o idee peste care a crescut o crustă,
iar eu am încercat să o fac să dispară,
considerând că nu există, de fapt.
Lumea ta e formată din culoare, din soare şi flori
amestecate într-un sens aparte, creat special de tine.
Lumea ta eşti tu,
înmulţită cu tot ceea ce cunoşti şi cu ceea ce te sperie.
Dar toate acestea au fost acoperite.
Lumea ta e o crustă, ştiu.
Pe jos zac globuri sparte
şi dorinţe crescute imperfect.
Dar eu le-am acceptat aşa cum sunt
şi am călcat cu grijă printre ele.
Am strâns cioburile, am cules dorinţele
şi pe acestea din urmă le-am pus într-o vază, la soare.
Lumea ta e o crustă, ştiu,
chiar eu m-am lovit de ea,
dar o să chem ploaia şi soarele şi o să-ţi desenez,
iar într-o zi poate vei ieşi.

9 comments:

  1. oare cine te inspira cand scri aceste minunate versuri? :)

    ReplyDelete
  2. si eu care credeam ca un om care scrie e intotdeauna singur. ce naiv eram, nu?

    ReplyDelete
  3. probabil daca ai stii cat esti de admirat din umbra ...inocentza ti-ar fi straina ..:))

    ReplyDelete
  4. @Just_me nu stiu... si, in plus, de ce as fi? nu e nimic extraordinar

    ReplyDelete
  5. Asta este parerea ta .
    Dupa mine conteaza parerea celor care ti-au descoperit intamplator mestesugul cuvintelor slefuite a caror stralucirea aproape ca orbeste .Versurile tale sunt elevate , purtatoare de sensuri subtilizate estetic . Ele curg cu spontaneitate , naturaleţe si lirism oferind cititorului clipe ce aduc lumina binefacatoare spiritului .

    ReplyDelete
  6. @Just_me, multumesc. daca asta am reusit in cazul tau, atunci cred ca e momentul sa imi notez in agenda, iar apoi, cand mi se par lucrurile fara sens, sa ma intorc si sa imi dau seama ca sensul exista. si poate ca obiectivul (desi suna asa rigid) adaugat de curand pe coloana din dreapta, in pagina principala, e tangibil :-)

    ReplyDelete
  7. Noteaza unde vrei tu Paul .. ..:)) iar sens-ul exista ...tu stii asta ...pentru ca
    ceea ce face ca un om sa aiba succes este atitudinea lui. Daca un om este entuziast (asa ca tine ..:)) ) , cu o atitudine pozitiva si daca-i place sa infrunte obstacolele cu voiosie jumatate din calea catre succes este deja strabatuta.
    Obiectivul la care faci referire este " De - ce " ?

    ReplyDelete
  8. da, acela cred ca vreau sa fie obiectivul, desi nu reiese asta foarte clar. incerc doar sa sugerez

    ReplyDelete
  9. Ti se pare ca nu reiese ptr ca aici se ajunge intamplator .Eu am sa revin aproape zilnic , promit ..:)) si o sa-mi directionez si prietenii .Sunt convinsa ca vor fi incantati sa ti "descopere " frumusetea sufletului asa cum am facut-o eu .
    Din suflet iti doresc ca intreaga viata sa-ti fie ca o primavara , sa culegi parfumul sperantei si culoarea pura , proaspata din propria vointa de a merge mai departe , sa-ti incalzesti sufletul cu caldura dragostei si sa porti in tine lumina credintei .

    ReplyDelete