Friday, November 21, 2008

Propunere

Ce-ai zice
să-mpingem împreună norii
cu gândurile
şi să-i ducem către-o străduţă
necirculată?
Să-i punem să se joace împreună
şi să-i lăsăm
să capete diverse forme:
forma gândurilor nespuse,
forma unui cântec trist
forma unei idei pierdute
într-o după-amiază, demult,
când încă eram singuri...

Norii au stat o vreme,
după care au fugit.
Mai întâi pe acoperişuri,
apoi şi-au făcut avânt
şi au plonjat de pe coşurile caselor
înapoi pe culoarea albastru,
împrăştiindu-se aleator,
în forme ciudate şi colorate.

Și, iată!
Gândurile noastre,
rupte şi combinate,
seamănă cu ideea mea
despre fericire
și libertate.

6 comments:

  1. mi ar fi placut atat de mult sa ma mai regasesc in vreo poezie sau in vreun gand de al tau...

    ReplyDelete
  2. "Să-i punem să se joace împreună
    şi să-i lăsăm să capete diverse forme:
    forma gândurilor nespuse,
    forma unui cântec trist
    forma unei idei pierdute într-o după-amiază ploiasă, demult,
    când încă eram singuri…"
    ....
    Noi ne scriam franturile in carbune si le trimiteam prin urmele de pe asternuturi
    Le scriam cu verde pal si le imbracam in umbre
    Ne lasam zambetele pe genunchi si coate si ne ascundem de lumea de afara

    Noi visam si plangem pentru a tine minte cine suntem
    Si obosim, tipam si incepem jocul de-a soarecele si pisica.

    ReplyDelete
  3. mulţumesc. e foarte frumos când poveştile şi gândurile tale sunt continuate de alţii cu ale lor. înseamnă că undeva, la un moment dat, s-au potrivit

    ReplyDelete
  4. Nu trebuie neaparat sa se potriveasca.
    Ezitam pentru ca mi se pare ca am intrat putin cam brusc in povestile tale cu ale mele.
    Am postat pentru ca mi-ai amintit de o stare mai veche in care am scris printre altele si randurile astea si au facut cumva click :)

    ReplyDelete
  5. :-) a face click nu înseamnă a se... potrivi? (mă rog, depinde şi de sens)

    ReplyDelete
  6. Mmm...nu chiar :), dar nu e asta important.
    Ia-o ca pe un un mic moment de conexiune pe strada intre doi straini, enjoy it and afterwards disappear... :)

    ReplyDelete