Monday, November 26, 2007

Prin pod

Pe langă ochii căprui
și vorbele dulci,
am şi eu momente când vărs sare pe masă
și spun că e semn rău.
Şi am şi nişte cutii
cu jucării vechi şi rupte, în cameră, după fotoliu
și nişte cărţi cu poveşti urâte,
care miros a vechi şi a praf,
prin pod.
Dar, te rog,
nu le căuta.
Mai am şi altele, frumoase,
care o să te vrăjească, îţi promit!
O să aprind o lumânare, o să mă joc în părul tău
şi o să îţi citesc din ele.
Poate se sfârşeşte timpul până le termin,
ca să nu mai trebuiască să ajung
și la celelalte.

2 comments:

  1. De cele mai multe ori ma bucur ca esti aici. Alteori ma enerveaza cumplit.
    Nici eu nu stiu... sa ma bucur, sa ma enervez, sa fac un salt inainte in timp. Sa te iau si pe tine sau sa te las aici...
    Hai la groapa cu furnici, ba-i aici, ba nu-i aici...

    ReplyDelete
  2. ahhh, îmi place la groapa cu furnici! când eram mic şi jucam asta muream de râs.

    mă bucur că îţi trezesc sentimente contrastante. funcţionez într-o oarecare măsură în virtutea sloganului UE: Unitate în diversitate :)

    ReplyDelete