Monday, May 28, 2007

Întrebări pentru el

Degeaba mă gândesc...
Pentru ce lumea asta m-ar iubi?
Pentru ce important oare eu i-aş fi?

Degeaba trece parcă timpul, uneori.
Şi ora, şi ziua, şi lunile-mi par
ca nişte triste şi tărăgănate ploi.
Degeaba...

Mă-ntreb uneori, adeseori,
ce-i important?
Îmi pare lumea asta,
câteodată,
un fel de cant,
în care însă,
nu se potriveşte
muchia gândurilor mele.

Lumea asta e un fel de idee
care ne sparge-n mii
de gânduri deşarte.
Mă-ntristează fericirea altora, uneori
şi fug departe.
Fug de gândurile mele.
Ce greşeală...

Ce greşeală să doresc...
Ce eroare să preţuiesc
ce nu-i al meu.
Şi mă îndoiesc.
Lumea asta toată pare
că minte
şi ne minţim unii pe alţii
şi pe noi înşine, apoi.

Ce e lumea?, l-aş fi întrebat.
Ce să vreau?
Ce să fac?
Ce să gândesc?
Ce să vorbesc?
Ce să-mi doresc?

2 comments:

  1. sa vrei sa faci, sa doresti, sa gandesti, sa vorbesti dupa gustul inimii. l'essentiel est invisible pour les yeux, tu sais.

    ReplyDelete
  2. mais c`est pas invisible pour le coeur, tu dis? :)

    ReplyDelete